niedziela, 1 lipca 2018

niedzielny rower




Nie mam czasu ostatnio aktualizowac , poza sezonem wakacyjnym nic ciekawego sie nie dzieje, nie wszyscy maja wakacje niektorzy musze pracowac np w banku .... no coz  nie znalazlem nauczyciela ( co byloby moze interesujace pod wzgledem wakacji ) a moj bankowiec ma tylko 30 dni rocznego urlopu no ale sa week endy ... 

Wczoraj siedzieliśmy sobie przed Netflixie i nam sie urodził pomysł …
A może by tak na rower w niedziele ?
I pojechaliśmy wyjazd o 8.00 , 55 km w jedna stronę potem chwilka przerwy zjedliśmy sobie co nie co i powrót . Cieszę się ze mamy podobne pasje , czyli rower. Ciesze się ze nie  mój „ on” nie jest typem kanapowca bo chyba bym się zanudził .
Bez szalu bez wyścigów tak normalnie hobbystycznie a to dobre i dla ciała i dla umysłu ze już nie wspomnę o endorfinach .
W powrotnej drodze było trochę dalej bo zachciało nam się zajechać do pobliskiego miasteczka żeby pooglądać panoramę z góry . Taka zwykła sympatyczna niedziela .
Po powrocie dla uzupełnienia kalorii poszła buteleczka białego wina wszakże owoce sa ważną częścią łańcucha pokarmowego, i tak spędziliśmy sobie milutko cały dzień .
Mój bankowiec już dawno nie jeździł ciekawe czy jutro będzie mieć zakwasy …


czwartek, 21 czerwca 2018

kilka slow po podrozy ..


Dzisiejsze popołudnie spędziliśmy razem na wspominkach pijac caipirinhe , przywieźliśmy sobie zapas cachasy ( alkoholu z trzciny cukrowej z Brazylii) do wyrobu caipirinhi.
Wieczorem wpadłem do domu i mnie podkusiło żeby sobie zrobić porządek w papierach ale ja zacząłem to od razu mi przeszło , pozostało na jutro.
Wracając do Brazylii, był to piękny czas spędziliśmy go razem , zwiedzając w dzień i w nocy wraz z moimi przyjaciółmi. Mieszkaliśmy w części domu dla gości, byliśmy niezależni ale i tak chodziliśmy razem. Moi znajomi byli bardzo zadowoleni ze mogli sobie pokonwersować z moim bankowcem po wlosku ,bo oni sa z pochodzenia Włochami ,wiec konwersacja odbywała się po portugalsku i po włosku , dlatego ze maz mojego przyjaciela nie zna włoskiego.( pomimo pochodzenia ).   Dobry czas być pobyć razem , poznać się lepiej na neutralnym gruncie, sąsiad nie chrapie , nie lubię chrapiących ..
Jak wam pisałem w drugi dzień natknęliśmy się na jedna z większych gay pride .

Musze powiedzieć ze : Albo się ku**** starzeje, albo nie mam gustu .
Masakra, co prawda myślałem ze będzie to bardziej pokojowo, tak sobie wyobrażałem  oglądając w telewizji czy w filmach .

Na głównej ulicy av Sao Paolo było ok. 20 platform, doszliśmy do drugiej potem był odwrót.
Nie lubię techno może to dlatego, nie ten rocznik J. Decybele tak waliły ze czułem drgania w klatce piersiowej poważnie masakra. Już nie wspomnę o takim detalu ze nie można było słowa zamienić, ( a może o to chodziło żeby nie gadać tylko się wsłuchiwać w tup tup tup … ) .Poza parami rożnymi kolorowo ubranymi było dużo dzieciaków , wiec wiosek albo w Brazylii jest tylu młodocianych gay’ow albo to jest moda. Były dzieciaki w wieku 15 -16 lat ( może oni sa wcześniej dojrzali ? ) i co drugi z rozwalonymi gałkami ocznymi po jakichś prochach a była godzina 13 .00 ! kurde powiedziałem mojemu, idziemy stad, po pól godziny miałem głowę jak sagan . ( może dlatego ,ze nic nie brałem ??? )W Brazylii gay pride ma podtekst polityczny, środowisko Lgbt jest za byłym prezydentem który obecnie siedzi w więzieniu .
Nie żebym był pruderyjny, ale mój wzrok przyciągnęli pewien trend mody, faceci w spódnicach ,

 ( zdjecie z internetu  ), nie znam się na modzie ,ale czegoś podobnego w Europie nie widziałem , no ale może za mało się kręcę po branżowych miejscach .
Gdyby nie ten natłok decybeli to byłoby ok. ,ale skapitulowałem .
Doszliśmy razem do wniosku, ze jednak Latynosi sa piękni, możecie mi wierzyć nie wiedzieliśmy brzydkiego faceta w Sao Paolo, pomijając detal ze oni bardzo dbają o wygląd ,ubiór, specjalnie patrzyliśmy i nie było żadnego faceta średniej urody ,miałem wrażenie ze na ulicy urządzono wybieg dla modeli.

poniedziałek, 11 czerwca 2018

Kilka slow z Brazylii




Po 10 godzinach podrozy, nareszcie dolecielismy do São Paulo.
Lot bardzo przyjemny najpierw lecielismy z Rzymu do Madrytu a potem po 5 godzinach oczekiwania z Madrytu do São Paulo.
Tyle dobrze ,  ze  wpadlem  na pomysl, aby kupic wejsciowki do salonu VIP. Bufet picie  w cenie wejsciowki.
Po przylocie pojechalismy do znajomych  i zaczelismy zwiedzanie miasta. Oczywiscie lot trwal 10 godzin, 23h45 do 5h30 plus zmiana czasu 5godzin.


Obrazki z monitora w fotelu.
A to juz kilka obrazkow z São Paulo, misto kontastow.






czwartek, 31 maja 2018

niespodzianka w bonusie






gdyby ktos mi to powiedzial to z pewnoscia bym odpowedzial ze to niemozliwe ...
wyobrazcie sobie ,przed chwilka ogldam wiadomosci z soa Paolo i o czym mowia ...
ze w niedziele 3 czerwca  ulicami Sao Paolo idzie Gay pride

oto artykul jak ktos zna angielski
http://vamosgay.com/latin-america/brazil/sao-paulo/sao-paulo-lgbt-gay-pride-parade/
to sie  poprostu w glowie nie miesci !

Jaja jak balony

no to nam sie niespodzianka trafila !

juz za chwileczke juz za momencik

Tym lecimy !

Tobołki spakowane, check-in zrobiony …czyli postało tylko spokojnie poczekać do jutra i wylot
Najpierw Rzym –Madryt a potem (po 5 godzinach przestoju na lotnisku w Madrycie ) wylot do Sao Paolo.
Żeby nie czekać bezczynnie obijając się o sklepy dute free w Madrycie ,wykupiliśmy sobie wejście do saloniku Vip za jedyne 30 euro na osobę ( w tym kawa ,drink jakaś przekąska i spokój no i wifi ..)
Do zobaczenia po powrocie .

niedziela, 27 maja 2018

wakacje moga byc urozmaicone .... strajki w Sao Paolo




takie szczescie mam ,ale mam nadzieje ze zanim wylecimy sprawa bedzie rozwiazana .


 https://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/brazylia-strajk-kierowcow-ciezarowek,840193.htmlWładze miasta Sao Paulo wprowadziły w piątek stan wyjątkowy z powodu protestu kierowców ciężarówek. Prezydent Brazylii Michel Temer upoważnił wojsko do siłowego rozwiązania blokad dróg, które od pięciu dni paraliżują to największe południowoamerykańskie państwo. Kierowcy wciąż blokują brazylijskie drogi, mimo że w czwartek doszło do porozumienia między rządem a częścią demonstrujących kierowców o zawieszeniu ich protestu na 15 dni. (http://www.tvn24.pl)Władze miasta Sao Paulo wprowadziły w piątek stan wyjątkowy z powodu protestu kierowców ciężarówek. Prezydent Brazylii Michel Temer upoważnił wojsko do siłowego rozwiązania blokad dróg, które od pięciu dni paraliżują to największe południowoamerykańskie państwo. Kierowcy wciąż blokują brazylijskie drogi, mimo że w czwartek doszło do porozumienia między rządem a częścią demonstrujących kierowców o zawieszeniu ich protestu na 15 dni. (http://www.tvn24.pl)